Sunday, November 29, 2009

penulisan itu 1 kepuasan bagi diri ini

aku xsabar2 nk mulakn penulisan aku,,yahoo!!aku dh cbe menulis novel or whatever yg aku nk tulis,,hehe,bg aku muli menulis or meluahkn ape yg dlm aty ni 1 kepuasan.ibaratkn hilang sgala kesshn or kepayhn or kesakitan.tp aku xtaw nk menulis ape.aku ingt nk menulis novel yg ade unsur blaja,cinta,family,kwn2,n so on.penulisn aku ni sekadar sj2 utk mngisi ms lapang,aku dpt asekn dgn menulis jiwa aku jd tenang.aku rs bahagia sgt.aku xtaw npe.klu dlu time sek aku ske wat puisi.especially tntng kwn,coz terlalu snjung sgt kwn.tp,....alih2 aku dikecewakn.aku kemana die kemana.skrng msng2 wat hal masing2,bg aku die dh xde mkne lg dlm hidup aku.aku bahagia ngn hidup aku.ade family yg happenng,kwn2 yg naughty2(hehe),wlaupn naughty tp mmg best,n spe2 je yg aku syg,,
so,klu ade kesmpatn akn ku siarkn penulisn ku di blog ni,,utk tatapn..hehe,,berangn gle,ntah smpt ntah x..tp aku ttp nk menulis cerita.lgpn aku msti kebosnn.huhu,,

tak sabanye nk menulis or mngarang,,hehe,,

No comments:

Post a Comment