Friday, December 4, 2009

kau mmbuat ku berantakan
kau mmbuat ku tak keruan
kau mmbuat ku xberdaya
kau menolakku acuhkn dirimu

bagaimn crnya utk
meruntuhkn kerasnya hatimu
ku sadari ku xsempurna
ku xseprti yg kau inginkn

kau hancurkan aku dgn sikapmu
xsadarkah kau tlh mnyakitiku
lelah hati ini mnyakinkanmu
cnta ini mmbunuhku

haaaa~tibe2 bl dgr n nyanyi2 lagu ni.aku teringt someone.owg yg penah muncul dlm hidup aku.owg yg tlh bg aku kebahagian.berkongsi suka n duka.bertukar perasaan.melalui pahit getir bersama-sama.tp apakn daya.hubngn aku n die xpnjng.
skrmg ni sikap die dh brubah.aku pn xtaw ape yg merubah sikapnye.aku redha.
aku sedar hdp aku cme mnyusahkn hdp die.n aku sedar aku xseprti kwn2 yg die tlh jupe skrng.aku tahu segalanya~
bak kt qi..yg indah itu semntara.aku dpt rskn indah itu smntara.tp yg pahit tu berpnjngn dlm hdpku.qi jg kata ms akn berubah seseorng.xsmstinya owg yg kte knl berthn-thn xley brubah.

No comments:

Post a Comment