Sunday, November 29, 2009

aku terancam

diri aku dlm tekann bl terpampng nama kau di hp aku.
diri aku jd trtnye-tnye ape yg kau mahukn dariku.
diri aku jd takot utk terus mcg ngn kau.
diri aku jd ketakutn utk terus hidup.
diri aku merasai aku hidup dlm dilema.
knp??knp??
  • knp aku tekann bl stiap kali nama kau kterpmpng di hp kau.
-krn cr kau ckp dgn aku mmbuatkn trase aty.aku merase seolah diri aku ni jahat.seolah aku ni sgt teruk.FYI aku bkn la cmtu,aku ade sbb knp aku mcm tu.tlg la phm aku.kt2 ko sentiasa terngiang dlm kpale aku.kt2 ko mmbuatkn aku terase hdp aku ni sgt teruk.n perangai aku ni sgt teruk..
  • knp aku jd tertnye-tnye ape yg kau mahukn dariku
-aku xtaw ape yg ko mahukn.tp yg aku taw ko nk aku lyn kau mcm aku lyn org yg aku syg.sowi aku xdpt buat coz ade sbb2 trntu.aku bkn jnis owg yg suka-suki lyn owg.klu nk lyn owg aku beragak gak.tp tlg la phm aku xbrani lyn ko coz ade sbbnye.lgpn bl aku mcg ko rmai yg mngata.aku pn xtaw sbb ape..
knp aku ketakotn utk terus hdp??
-krn cr ko ckp ngn aku mlm tu.mmbuatkn aku trase,mcm aku yg slh stlh smuanya brlaku.aku pn xphm.sedangkn aku cme mnx pnjelasn tntng aku.knp die wat aku mcm ni..aku xmnta pn smua ni berlaku.aku takot bl smua ni.aku dpt rasakn msti owg akn mngata tntng aku.tp serius aku cme nk pnjelasn.

aku rs aku dh mls nk tulis bnyk2..bia la smuanya berlalu,,hope aku berjaya ya,,doakn aku..

No comments:

Post a Comment