Tuesday, September 29, 2009

kenangan di kampung

cpt2 dgr citer aku,kat kampng an.suatu pagi..

ifa tlg g beli susu cair,,aku mnjawabnye ok!! lalu dgr selambanya aku g kedai berbekalkn duit rm2 di tgn aku ke kdai,,smpai kat kedai cbe teka ape aku wat,,

aku bl susu dlm tin tu la,smpai kat umh,,
nah susunye,, ifa!!!!ni bkn la susu cair,,ape ni,,
aku dgn bkn malu2..berkata aduh yeke,,sowi slh,xpe ifa p tukar jap..
g kedai tukar amik susu cair,,pastu,,,,
xcukup duit lak,xcukup seposen,,aduh,,
nsb baik ah moi tu xpegang aku suh keje kat situ coz xcukup duit.aku pn blk umh g amik lg seposen..
mk ck aku dh gelak2,,aduh,,katenye,,sian kak ifa..

mmg pg2 tu aku wat exercise la,,3 kali aku ulang alik p kedai..
pengajarannye,,lain kali p kedai bw duit lebey,,n kenali la mn susu pekat n mn susu cair,jgn main redah je,,aduh,,malu2,,

No comments:

Post a Comment