Wednesday, September 30, 2009

HMMM,,di...

aku dh penat hidup pura2 je.so aku serahkan semua kpd Allah.jika berkekalan hubngan aku ngn N amin,,
di sekolah..aku cbe rapat ngn die.tp cyg die mcm nk xnk ckp ngn aku.may b slh aku abaikan die time die nk berbaik ngn aku.tp,,,,,luka akmsh geram ngn die.nasib la.aku ckp ngn die..die wat2 ckp ngn owg lain.so aku pn mengalah la.xkn owg xmau ckp ng aku.aku nk ckp ngn die.come on la.aku pn may b xpela xdpt ckp ngn die.ibu die xsehat pn die xbgtaw aku.nmpk sgt aku dh xpenting dlm idup die.aku ni hnye habuk je dlm hidup,,may b..

ape2 je lah.yang pntng aku maafkan die n die maafkan aku.dan skrng aku hepi ade ramai lg kwn yg sentiasa menemani aku,n ketika dieorg sedey dieorg cr aku.n ketika aku sedey aku cr dieorg.n kegembiraan n kesedihan sntiasa dikongsi..cyg kawanku..thanz annas,,dhaya,,ada n kwn2 ku,,

No comments:

Post a Comment