Thursday, September 17, 2009

TEMAN-TEMANKU,,ILY
kawan2,,haaa,aku ade ramai kwn.tp yg plng aku cyg

  • nur dahiya
  • annas fatihah
  • rabiatul adawiyah

thanz la ye snggup melyn fifah slama ni,,huhu,,thanz jga snggup dgr semua mslh fifah n temani fifah g mn2 je..

NUR DAHIYA

die seorng yg baik stg.snggup buat ape sj utk kwn,sejak bl knl die??bwu je,thn lps hhehe,,thanz la sertai kls akaun,hehe,klu x msti ifa sowng2,huhu,pndai dhaya ni,jeles auw,ske gelak,ske wat owg hepi,n plng pntng seorng pndgr yg baik n penasihat yg baik,thanz again.cyg dhaya,,

ANNAS FATIHAH

ANN,,fifah pilih wrna pink la,,hehe,ann aku bwu je knl tahun lps,mule baik sjk g kem sm2,seorng yg sgt sweet,pandai amik aty owg..ann ni peramah owgnya,klu berckp ade je yg nk wat owg gelak,sentiasa bg nasihat kat owg,rjn study plak tu,haish~mukenye sntisa ceria,xpenah sedey,mukenye mnjd inspirasi kpd aku utk trs tersenyum w'pun ade mslh,thanz ann,,i luv u..

RABIATUL ADAWIYAH

ADAH,,haaa die ni mmg gle2,,sonok duk ngn die,ade je bnde yg melawakkn,xpenah xsnyum,,aku pnggl die wanted,,hehhe,,sowi,main2 je,,de sgt klakar,org nye manis je,klu aku ade mslh aku ske duk ngn die coz die slalu mngembirakn aku,,cyg ada,,

kamu2 semua kwn2 yg fifah cyg bngat,,termasuk ina,eylia,noddy,erna,aiman,mas,sarah,fatin,wanie,faresya,farah,lyana n spe2 agy yg rapat ngn ifa,,ramai la,,xingt dah,,adoi,,

No comments:

Post a Comment