Monday, October 19, 2009

malam yg mengembirakan~

mlm tu jumaat 16 oct.
aku mnjejakk kakiku ini ke rmh mk ck ku di damnsara.bl smpai je..wahhh10x,,,ramainye owg.aku meluru msk dan terus nerkumpul tmpat family aku berkumpul.saat yg plng aku nnti-nntikan utk sekian lame.berada di sisi family dgn penuh keceriaan.
aku mkn nasi.mkn char keow theow,,then tibe aku termakn kambng panggang.mmg xterase kambing.bl mak ckp tu bwu aku sedar.
bl dh ckp tu mule la aku nk muntah,haish~mak2,,nsb baik xmuntah aku.
selesai mkn sesi aku bergambo n berboark ngn family.mmg fun.spupu yg dh lm xjupe.time ni la merapatkn lg ukhwah kteorg.mmg bnyk la kteorg amik gamba..
guess what??aku pkai bj colour oren ari tu.mmg xpenah wat.tibe2 aku brani mengayaknnye.n ramai owg puji.alhamdulillah,.tu bj mom aku pnjm je.hehehe..
aku dpt rasakn mlm tu penuh kegembiraan.syukur aku dikurniakn family yg ckup bahagia dan spupu2 n mk ck2 yg sgt happenng n sporting.i luv ma family..

No comments:

Post a Comment