Tuesday, October 27, 2009

JAMUAN PUSAT TUISYEN USAHA WAJA

yahhhhooo,,akhirnye dpt gak aku g dgn keizinn mak aku.alhamdulillah.
awl2 pg lg aku dh bgn dan bersiap2.walaupun mata aku ngntuk sgt.tp aku ttp gagahkn dri utk pegi.yla dh jnji ngn semua+aku nk tlg ckgu n kak ayin.waktu aku mnjejakkn kaki kat dewan tu.ramai xdtg lg.yg ade aku,ada,dhaya n kak ayin.kemudian bru la ramai yg dtg mmbantu.
ari tu aku mengenakn bj kain cotton.hehe..thanz c.su,luv u..bl jam 2 lbh mkin rmai org dtg.aku n kawan2 lepak luar dewan.n tgk ape2 yg xckup.tu la keje kteorg.
sian ckgu rafeah..PA system bengong.xberfungsi ngn elok.afta kul 4 lebih bwu ok.perasaan aku ari tu teruja,gembira,bahagia n mcm2 lg.dh lm aku xduk skali ngn mmbr2 n gelak.seharian aku duk mmg terase puas.korng mmbr aku yg the best.pelajar2 PTUW the best.mmg yg akn dikenng smpai bl2.wlpun berlainn sek..tp aty ttp sejiwa.cyg la kamu semua.
sowi la dhaya,,ifa badmod ari tu.xtaw la.may b coz die tu wat hal.haha..sian dhaya kne buli..huhu~aku blk kul 6 lebih.slps siap berkemas.alhamdulillah semuanya berjln lncar.
thanz also,,coz wat ifa bhagia ari tu.n tlg ifa..thanz~

No comments:

Post a Comment