Tuesday, February 23, 2010

setelah ape yg berlaku

setelah 1mnggu lbh aku xbw moto.evnthough moto kakk aku kat umh.akhornye smlm aku bw blk moto.ni smua berkat doa mak n pujukkn mak,abh n akk.thanx..mak thanx so much.bg dorongn,sokongn n doa..cyg mak..mmg la takot lagi.n smua uh msh berlegar2 dlm mnda.ms mle2 mak kt duit xley amik blk n aku kne teruskn moto uh.aku ase cm nk p jerit puas2.o letak kpale aku dlm air o letak kpale aku bwh air terjun yg kuat.huhu..tp smua uh aku kne gak lalui.aku harus..aku terpaksa..aku perlu.huhu..hampir 2ari aku majuk ngn dri sndr..n nyesal sgt2.huhu..tp alhmdulillah kekuatn dtg blk dlm dri aku.n aku harus kuat n tabah,,slagi family aku ade disisi aku perlu kuat..dieorg la pendorong semngt aku..n skarng aku ewus blaja moto.esk ade QTI..aku double stand pn xreti lg.huhu.menakotkn..
ari ahd uh aku p blaja kte.aku xtaw npe.bl bukit n 3pointer aku jd kalut.n smua xmnjd.hope QTI n test nxt week aku berjy.doakn aku..takot la~~

No comments:

Post a Comment